Det ni inte visste: mitt beroende.

NU ska ni få veta något om mig jag inte tidigare nämnt.
Vet att många kommer flysa och höja på brynen och inte tro mig.
Men för några år sedan när jag slutade röka så åt jag, så fort jag blev röksugen knäckebröd.
 
Nu är problemet att jag är beroende av knäckebröd, jag måste ha med mig det så fort jag åker någonstans, och hemma äter jag säkert ett stort paket falu rågrut i veckan..
Börjar bli skapligt irriterande och jobbigt då jag den senaste veckan vart helt besatt, och bara tanken av knäckebröd får mig att få ett sug vart jag än befinner mig..
 
det äriallfall bättre än godis helt klart men ändå.. hur fan ska jag lyckas lägga av med detta?:S
 

Kommentarer
Postat av: Tricia

Det kan inte vara så att det bara är din kropp som talar om för dig att det är något ämne i knäckebröd som du behöver? Jag var helt besatt av avocado ett tag men det gick över efter någon vecka.

2013-06-20 @ 00:20:05
URL: http://justawhisper.blogg.se
Postat av: woff

knäckebröd och klubbor fungerade bra för mig med.
Inget fel på knäckis, reagerar inte magen när du äter så mycke råg? Testat Sport+ eller dylikt. Det är lite hårdare och gör de " jobbigare " att tugga på så vis kanske du tröttnar?

2013-06-23 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0