drömjobb: check!

Var på intervju idag, som gick strålande. och självklart så fick jag jobbet.
Jag kommer börja jobba med Människans bästa vän nämligen Hundar.<3
 
Jag älskar verkligen djur och jag anser att dem är det ända äkta här på vår jord.
de visar vad de vill,de ljuger inte,sårar inte och är alltid lojala.
Jag tror verkligen att vi människor blir bättre människor av djur.
 
 
Riktigt kul att jobba mot hjärtat och personlig utveckling än något som alla andra förväntar sig att man borde göra eller jobba med något bara för att överlevnadens skull..
Här får man verkligen någonting tillbaka.
 
 
Självklart kommer ni se mig ute på events och så som vanligt.
;)

Ni får inte missa stadskampen imorgon på flygfältet i västerås, och den grymma efterfesten på Pluto:)
Så kom och köp band hos oss så får ni garanterat komma in då det även är en festival i västerås samma dag.
Så kom och festa med oss:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0