Ibland är man lite bortskämd. RE by magic!

Nämen jag blev just lite bortskämd med energidryck från Magic!! Så glad tjej.

Denna dryck håller även immunförsvaret aktivt, och innehåller vitaminerna: C,B6,B12,A som ser till att immunförsvaret fungerar normalt. Niacin och biotin bidrar till normal funktion av nervsystemet. antioxidanten vitamin E skyddar kroppens celler,DNA,proteiner.liptider mot oxidativ skada.

SÅ detta kan vara en räddning för min kropp:) ni borde prova ni med!
https://www.facebook.com/ReByMagicOfficial?fref=ts
 

 
 

Kommentarer
Postat av: SNUBBEN

haha due snygg o så men du passar inte i "vita" jeans, vill bara vara snäll :)

Svar: Vita jeans vart har du sett det? på bilden har jag ju min pojkväns ljusblåa jeans. och jag har på mig vad jag vill och så är det me de.
Missbill

2013-06-19 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0