Jobb på Mantorp GATEBIL i helgen.

Håller nu på och fixar med massa papper och viktiga saker som måste göras som vanligt..
men det ger ju PENGAR;)
 
Ska börja packa och fixa iordning nu snart då jag drar till mantorp på jobb nu över helgen.
Kommer npg bli grymt kul i år då det typ bara är skitsnygga brudar som skall vara där vad jag sett:)
Förra året va ju ingen hit direkt många som var besvikna vilket är tråkigt.
 
Åker redan i kväll med min lilla hamster emmelie som även hon fick jobba för gatebil!! super kuligt.
har väl inte så mycket ber att skriva just nu då jag börjar bli lite stressad, men vi ses väl i helgen hoppas jag:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Steve

Ful.

2013-06-16 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0