VI måste vara så jävla FUCKING AWESOME.

Jag och min pojkvän måste tamefan va fucking AWESOME och ha något så speciellt att folk blir psykiskt sjuka av att bara veta om att vi är ihop.
Måste va magi;)
 
Lite roligt att folk vi inte umgåtts med på 3 år fortfarande snackar om oss så fort de Samlas och festar..
 är så man blir chockad och ändå bara skrattar åt detta jävla pack rent ut sagt.
 
Men är alltid kul med drama..;) så jävla lätt att tugga på när man själv inte har rent mjöl i påsen..
 
Men fortsätter pissa på er är så man skrattar verkligen, hjärndött och outvecklade människor som inte har platsat i vårt liv på många år..
vuxna människor/familjer som ens orkar hålla på!? vart gick det snett.
Alla har hört massa skit men ingen har sagt något.
Märkligt;)
 
WHAAAT EVAAAH!
nä fan nu kommer snart världens bästa kille hem, har fan inte sovit med han på 3 nätter nu, får abstinens:)
saknar ihjäl mig.
Fast känns ju likadant även fast han bara går till jobbet vilket är rätt så sjukt efter 5/5 år
 
så blir att burra ner sig i soffan med massa täcken och godis och bara mysa idag!
 
är så jävla trött efter helgen i mantorp och så var jag i skolan idag. så behöver sova ikapp innan vi drar till holland på torsdag:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0