Inkompetent jävla folk...Ännu en som inte tänker sig för.

 
 
 
GAHAAAA!
 
Hur jävla svårt ska de va att få tag på ett par betyg egentligen?
Först ringer jag kommun ett jag bott i och ber om betyg men de hänvisar mig till kommun 2 jag bott i. Jag ringer dit och ber dem om hjälp att få fram mina betyg. eftersom jag inte kan fylla i formuläret på deras websida eftersom jag gått på olika skolor samt att den sista inte fanns med.
De bad mig förra veckan ringa en viss anna i en annan kommun som de hyr in som fixar sådant. Efter att ha ringt i 8 dagar ringer hon tillslut upp mig.
 
 
Anna: Hej, jag heter anna och ringer ifrån bla bla blaaaaa... du hade sökt mig
Sara: ja, jag skulle behöva mina betyg rätt så omgående då jag måste skicka in dem nästa vecka.
Anna: Då får du fylla i formuläret så får jag titta på de nästa vecka.
Sara: jo, men jag kan inte fylla i formuläret eftersom det är olika skolor samt att den inte finns med i listan, och kommunen bad mig ringa dig då vi skulle fixa det.
Anna: men jag kan inte göra något utan formuläret.så du måste fylla i det!
Sara: Men snälla om jag ringer dig nu så kan du väll vara snäll och göra ditt jobb, eftersom jag inte kan fylla i formuläret då det är olika skolor!
Anna: det är precis det jag gör genom att be dig fylla i formuläret. Och man kan ju undra vad det var för fel på dig som bytt skola så mycket.
Sara: ja för att mina föräldrar flyttade det betyder väl inte att det är något jävla fel på mig?
 
HUr i helvete kan man uttrycka sig på det där viset?
Tänk om jag vart svårt mobbad, eller kanske hade något slags handikapp som gjort att jag fått byta skola pga av olika anledningar..
Ursh....vissa borde byta jobb.
 
MEn i övrigt har jag haft en bra dag, har suttit med organisation och ledarskap, examinations arbete
Och jag är så trött då jag inte sovit ordentligt i natt igen då jag bara hostar och fick panik för jag inte kan andas..
Så har inte vart 100% med i huvudet idag men en del sitter iallafall:D
Sen har jag bara 4 prov kvar så är jag klar med skolan.
 
 
och de va så jävla kul jag fick VG+ på CAD provet, snacka om att jag blev överraskad..
Passar ju perfekt till att jag faktiskt fattar nu när jag sökt in till CNC:D
 
Är faktiskt riktigt stolt över mig själv, nu.. Ännu en gång kommer jag klara något alla ska på peka är OMÖJLIGT för en tjej som mig. Men det är inte de viktigaste utan att jag trivs Riktigt bra.
Men synd att denna mansdominerade yrke fortfarande inte riktigt vågar släppa in tjejer.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Superbra jobbat Sara Tummarna upp för dej o ditt yrkesval! Det är aldrig lätt för en tjej i ett mansdominerat yrke men ge dej aldrig o jag lyckönskar dej!

2013-05-22 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0