Sjukaste dagen på länge / sökt ny utbildning;)

Dagen började i katastrof och jag var grinig hela jävla förmiddagen, tills jag kom på hur jävla puckad jag var..
Eller skapligt morgontrött.
.
 
När jag åker till skolan brukar jag ta med mig en termos med kaffe då vi inte har någon kaffemaskin på skolan.
När jag går känner jag hur de skvätter och jag blir blöt på benet men tänker inte så mycket mer på de mer än att de va skumt eftersom de va torrt ute på marken..
Väl framme i skolan Skit nöjd och ska slänga upp sitt goda kaffe jaha då är de en kaffesjö i min väska så allt där i har blivit förstört.. TACK för den..
 
Sedan ringer jag skitgrinig till min pojkvän och ska berätta hur dålig termosen är som han har köpt och att jag skall kasta den.
När vi plötsligt kommer på att jag har ju för fan inte satt på locket? bara själva muggen...
 
Suck..
 
Gjorde ett Cad prov som gick bra fast när jag byggt klart hela drivaxeln såg jag att jag lyckats skrivit in 1500 mm istället för 150mm nåväl allt annat va ju toppen:D
 
VAr nyss iväg och skulle söka en ny utbildning.
Administration med inriktning ekonomi och personal..
Men när jag står där ser jag TADA något som lyser upp, jodå så blev CNC operatör istället:D
Mycket bättre då jag bara behöver plugga  med data datorstyrd produktion 1,2,3. underhåll hydraulik, cad 2 och produktions utrustning:) resten har jag ju från svetsen:D  hoppas hoppas hoppas:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0