Färga hela håret Turkost/blått.

Godmorgon på er!
Ursh jag har ännu inte vaknat känner jag, vaknade halv 8 och började lektion klockan 8.. har håltimma nu till kl 1500..
Sitter och dunkar i mig Re by magic
 
Mår inte så jätte bra idag, jag har grymt ont i min mage, kände mig svimmfärdig och illamående i skolan när jag var där.. så får skicka i mig värktabletter och hoppas på att det släpper..
 
Jag börjar bli riktigt sugen på att färga hela mitt hår turkost/blått... fråga mig inte varför men det vore grymt.. tycker jag!
 
 
Sedan har det rullat in en del bittra kommentarer över hur ful jag är till vardags..
Men såhär är det vissa tycker jag är dö ful 24/7 andra inte osv. MEn bara för att man tar en del modelljobb då och då betyder det väl inte att jag ska vara översminkad, och upp piffad från topp till tå från jag vaknar tills jag lägger mig?
Även jag har en vardag och jag tycker det finns så mycket viktigare saker att fokusera på än att se "perfekt" ut hela dagarna..
 
Även jag tycker inte allas utseenden är tilltalande men för de sitter jag inte och skriver det till dem dagligen. det låter inte klokt i mina ögon.
 

Kommentarer
Postat av: Christoffer

GÖR DE! Skulle bli hur snyggt som hellst! :D

Svar: får gö ett frsök
Missbill

2013-09-03 @ 10:57:30
URL: http://www.nattstad.se/Blubberiblubb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0