Nej nej nej det är inte sant!!!!

 
 
URSH vilken överjävlig period som påbörjats nu.
Idag har jag panik för det kommer blod ur Zatox urinrör,så skall iväg till veterinären.. och inte blir de bättre för att allt jag hör är att de e jättefarligt så tårarna bara sprutar..
 
Men han verkade lite nere igår tyckte jag och även i förmiddags tills de första blodet kom då blev han som vanligt igen, och han har inte ont när man tar på blåsan eller magen.. han vill bara inte ligga på rygg..
 
Tur att mina föräldrar och svärföräldrar är så rara och ställer upp i ur och skur, de är så himla bäst!
 
och igår så fick min lillasysters hamster åka till himlen, då han var 3 år och de lever ju inte så mycket längre:(
 
Så hade jag även matte prov idag som gick åt skogen..
fick ännu en gång höra hur fan jag gör? då uträkningarna är typ 8 rader långa huller om buller och de blir ändå rätt svar.. sedan fick jag hjärnsläpp.. så nu blir det att lära sig grunderna i uträkningar så andra kan förstå vad jag gjort... och på det hela hade jag som vanligt "blixt" huvudvärk.. så skapliga snilleblixtar, matte geni kanske?
 
och inte nog med detta så tycker jag fler borde tänka efter innan de slänger ur sig saker till folk.
Alla är inte så starka och kan inte skaka av sig det.
Även jag som oftast inte bryr mig om att minst 2-5 stycken skriver om hur ful,dålig,slampig osv jag är om dagen så kan även jag vissa dagar tycka de kan vara tungt speciellt då det händer mycket dåliga saker..
 
Så tänk efter vad blir bättre för att du kallar någon ful?
Den blir ju inte snyggare i dina ögon för det?
Och du framstår ju bara som otroligt osäker som måste slänga ur dig en sådan sak
Om inte mer ointelligent..
det är otroligt ynkligt gjort.
 
Du kan aldrig veta bakgrunden till en annan människa.
Så se till dig själv och hur du själv vill bli behandlad.
 
Man behöver inte gilla allt alla andra gör,ser ut osv.
Men ha respekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0