Q-base 2013.

Nä jag vet inte vart jag skall ta vägen. Jag kan omöjligt förstå hur alla dessa event lyckas förvåna en till det bättre VARJE GÅNG!
MASn blir förförd,vådtagen av ljudet och känner bara kärlek..
 
NI som inte var med på Q-base kan jag ärligt säga SYND FÖR ER för ni missade VERKLIGEN något.
Absolut den tyngsta festen av dem alla!
 
Fastnade i hangar och röjde gärnet där..kom dit vid 17,00 så vi drog in till hangar köpte öl och började dansa på rätt så bra vid 17,30 och slutade inte för ens klockan var 06,50. har ALDRIG dansat så mycket i hela mitt liv.
GAAAH love it!
 
Här kommer lite bilder iallfall
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Q-base var otroligt! ^^

Svar: hell yeah:D
Missbill

2013-09-13 @ 18:45:38
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0