F.I.F.O drar ut på Turné mer hardstyle åt folket.

 
 
Hallå alla! detta är F.I.F.O´s nya sida.
Vi har nu gjort om lite och har bestämt oss för att åka runt i vårt avlånga land så att alla ska få chansen att uppleva bra musik!

Vi söker ständigt ambassadörer till varje stad vi åker till så vill du vara med å vårt "hard music team" tveka inte att kontakta oss!

Vill du att vi kommer till just din stad? och kanske en speciell klubb?
Alla tips är välkomna.

LETS DO THIS!
 
https://www.facebook.com/OCfifo
 
Självklart är vi inspererade utav Brennan hearts låt F.I.F.O
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till publik i Västerås

Svar: Den 6 sep hittar du oss där på terassen:)
Missbill

2014-07-23 @ 21:36:54
Postat av: Jeanette

Hallå. Jag försökte leta på din blogg under kategorin Bröst men hittade inte svaret så frågar här.
Vilken klinik gick du till och hur mycket kostade dina? :)
har funderat ett tag nu på att göra mina.

Svar: jag gjorde mina i norge då det är säkrare då sverige är väldigt lam då det gäller skönhetsoperationer. tex här kan du inte få hjälp om något blir fel utan att betala ännu mera. fast du har "försäkring" du kan heller inte stämma någon pga av att din operation kanske går fel. Så mitt tips dra till norge eller danmark. säkrare och bättre. priser är ju induviduella. beroende på vad som skall korrigeras osv så räkna du med 30-35 000 kr:) jag gjorde mina hos dr tammy på plastikkirurgene i norge:)
Missbill

2014-08-13 @ 21:50:16
URL: http://zorrentina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0