Stop Hating

 
Testing testing, fick hem min Xperia z1 igår och provade ego (selfie) kameran fram och den funkade ju utmärkt:D 
 
 
Underbart klipp!!
Jag själv skulle vara lika rädd som mamman, om inte ännu mer rädd.
Denna värld är rena helvetet, det är så otroligt många som mobbar, stöttar ut och skall trycka ned vanliga som "ovanliga" För mig finns det då inga ovanliga, och jag tycker alla skall behandlas med respekt.
Oavsett Vad man gör,ser ut, klär sig eller är.
Doc skall man allt passa sig för vad man säger till endel, då det kan uppfattas kränkande, väldigt kränkande..
Bara för att någon är modell, eller har lättklädda bilder betyder det inte att man är eskort,eller prostituerad.
 
Acceptera mera!!
vi lever bara en gång och att se människor för vad de är, kan göra denna värld fylld av värme istället för hat,mobbning och elakheter. Vilket av majoriteten av denna hemska planet gör. Oavsett om något sticker ut, är vackert,fult,konstigt,normalt,onormalt,blått,rött,svart,vitt,högt,lågt osv Är det inte okej att förnedra eller kränka någon Nej inte ens bakom en dator.

 
 
 
 
 
 
 
 
Snälla försök respektera andra tills de bevisat att dem inte förtjänar respekt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0