Idag börjar träningen igen. (SAMBO FET)

Nu efter nästan en hel månads uppbehåll är det dags att köra igång träningen igen.
Egentligen skulle jag ha börjat igår men att bli dyng svettig utav en promenad bara i 4 grader kändes ju sådär.. fortfarande något skit i kroppen.
 
Men jag måste dåerkänna att sedan collin flyttade hem ifrån norge så har jag ju blivit så förbannat kär i mat igen.
jag äter ju ingen dålig mat, men ändå jag har verkligen fått ett sådant begär.
finns inget bättre än att sitta i soffan och äta god mat som kocken har lagat lixom..
 
Sen har jag på något konstigt sett blivit lite ond när de gäller mat.
Skulle de tex bara vara ensak kvar av någonting skulle jag kunna få för mig att gömma den så jag får den själv osv haha..
 
size does matter little boy LOL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0