Kommer vara fetaste modellen på Elmia.

FY jag spyr, mår så illa,jag tror jag kan köra lika hårt på gymmet som när jag tränade som mest.

sluta med att jag höll på att svimma, körde mage/ben/rumpa och lite kondition. tränade bara i 40 minuter, och slängde på 10kg mer på benen/rumpan än i vanliga fall..

sen får man ju inte dricka vattnet i örebro då det blivit förorenat, så då stog jag där torr i strupen. uhhh:(

jag kommer va fetast av alla modeller på Elmia, alla är ju fitness brudar nuförtiden....FAT HOOOOOE!

jag kommer nte ha något 8 pack på magen eller tjurnacke...

inne på diet dag 2, sallad,bönor,ägg,kvarg och soppor står på agendan. exakt en månad till elmia mässan, idag.

 

 Foto: miguel colinet
modell: jag.
 
Kolla gärna in aqlla bilder här: http://www.modellbilder.se/photosession/55517
(bilden får ej användas utan modell och fotografens namn.)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker du e jätte fin som du är!:)

Svar: hihi tack!!
Missbill

2014-03-19 @ 07:30:37
Postat av: Dan

Du är sjukt snygg måste jag få säga. 😳

Svar: tack:)
Missbill

2014-03-26 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0