Läpp- update dag 1-3 (bilder) efter förstoring.

Godmorgon!
tänkte uppdatera er med hur läpparna ser ut efter några dagar.
Jag blir ju alltid EXTREMT svullen, men man skall alltid ha i åtanke att man alltid blir svullen det kommer man inte undan.blåmärken är där emot induviduellt men oftast uppstår det med.
Jag gör mina läppar hos Dr Iman på ribelle Ab
 
Dag två är tagen i väldigt dåligt ljus, så man ser inte så bra ser ju faktiskt likblek ut där,menman ser att de är VÄLDIGT svullna där.
 
I profil dag 2
 
 
profil dag 3
Lägg märke tillmina långa och fina fransar;) som erika gjort.
Glöm inte att boka tid nu till våren och bli ditt bättre jag.
 
Det sjukaste är att halva scandal ligan har kommenterat "åh va snyggt här och där"
man ba WTF va e de för skeva människor..
Men jag vet att det kommer bli sjukt snyggt så fort all svullnad lägger sig:)
 
Idag är det dag 4, så kommer lägga upp bilder senare på hur de ser ut idag^^
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0