Läppfix på Ribelle AB / varför man skall välja klinik med omsorg.

Hallå!
Idag så begav  jag mig till underbara Dr,Iman på Ribelle AB här i örebro för att jämna ut mina knölar i läpparna som olyckligtvis en oseriös människa orsakat för hela 2 år sedan.
materialet har ännu inte brytits ned, så dt var nog troligtvis inte det märket på fillern hon utgav sig för att ge.
Detta orsakar obehag för mig iform av sår emellan knölarna/vecken i läpparna.
 
 
 
Men som tur är finns seriösa behandlare och kliniker som Dr,Iman på Ribelle.
Denna gången la jag bara i 0,55ml juvederm ultra smile.
för att jämna ut mina veck och min överläppläpp, sedan bygga lite mer plut såklart ,och en liten dutt i mitten av underläppen.
Bild direkt tagen efter behandling så de är väldigt svullna, eller ja de är värre nu HAHA.
Varför man skall välja klinikmed omsorg?
Och jag vill bara påpeka till alla där ute som funderar på att göra fillers att verkligen välja klinik med omsorg,
Dagligen ser jag tjejer skriva ut om att de vill bli sponsrade osv. Jag var dum, och tänkte att gratis är gott.
kollade inte upp allt.
Det ÅNGRAR jag idag och nu kan jag ha fått en så kallad kapsel i min läpp som aldrig kommer försvinna.
Så hetsa inte utan tänk igenom och ta inte första bästa/billiga..
 
Så jag rekomenderar dr,Iman på Ribelle verkligen! hon är kunnig,ärlig,uppdaterad och har valt material med omsorg.
Jag litar så pass på Dr,Imans kunskap så hon skulle lätt få göra om hela mig:)
 
Btw Mina snygga fransar har jag såklart gjort hos Erikas skönhet på salong Perfect 10.
Glöm inte att ni får 20% när ni uppger sara vid bokning/kassan.
Bilder, och behandlingar kan ni läsa mer om Här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0