Softar söndag & modellbilder.

Hoppas ni alla haft en bra helg för det har jag haft. doc är jag otroligt trött då jag inte var hemma ifrån jobbet förrens kl halv 4 i natt:)
 
Ifredags hade jag ju nattklubben först med tjejkväll, sedan kom moore on tour med värdinnor och partade loss till hardstyle så så klart:)
Riktigt kul med nytt folk som vågar sig på musiken.
 
Sedan i lördags åkte jag som vanligt till stockholm och jobbade i upplandsväsby.
Givetvis så glömde jag ju arbetskläderna i sista sekund-.-blir så trött men men.
 
 
Har fått lite nya bilder ifrån förra veckans spontansession som var mot alla odds kan man säga, först krashar datorn, sedan går kameran sönder under tiden vi fotar. men som tur var hade miguel colinet en i reserv och så här blev resultatet.
 
 
 
Fler bilder hittar ni här: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.107196649447075.16409.107166592783414&type=3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0