with my lashes i dont need any make up;) 20% rabatt tjejer!

Har ju börjat med en ny grej fransförlängning, och detta har verkligen fått mig att fåt en annan syn på mitt ansikte.
att något så litet kan göra så mycket.
Nu sminkar jag mig nästan inte alls, bara färgad dagkräm medlite solpuderoch målade ögonbryn så skönt!

lite färg på detta så är man på topp:)
 
En bild tagen igårutan smink, bara ögonrbryn:)
Jag tycker absolut ALLA tjejer skall skaffa fransförlängning till sommaren, så otroligt snyggt.
och dessutom får alla tjejer i örebro 20%rabatt på alla behandligar (utan tandblekning)
när ni uppger sara i kassan hos erika på perfect 10 i örebro.
Boka här eller kolla in fler bilder:)
https://www.facebook.com/ErikasSkonhet?fref=ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0