Kaos in thaaa house.

JA de va ju ett BRA tag sedan jag uppdaterade här, men kände att de va dags och blev chockad över hur pass många de var som faktiskt är här inne varje dag ändå. riktigt kul:)
 
Status då: jo livet leker jag känner mig otroligt levande, målmedveten men samtidigt lite frustrerad över hur vissa saker påverkas när man är beroende utav andra när det gäller arbete. (vilket för tillfället är allt)
Träningen går ju inge vidare då jag tycker det är så mysigt att sitta och äta gott  i soffan med älsklingen när han är hemma. 
Sedan har mina allergier ställt till det en hel del för mig vilket är störande då jag knappt kan andas stundtals.
 
Men redan ikväll kör jag igång med träningen, sedan kommer jag ha obligatoriskt träning måndag,onsdag och fredag. där emellan är ju bara +.
Jag har för första gågen i mitt liv gått in i väggen och kolappsade så illa att jag inte ens kunde gå och kissa själv, benen orkade inte bära mig. det fanns ingen energi och det var hemskt.
Jag grinade konstant och gnuggade bort mina fransar till och med.
Efter detta har jag lugnat ner mig några kilon.
 
Jag har ju även vart och jobbat på elmia mässan, vilket var sjukt kul som vanligt men inte allt för många som kände igen mig, på ett sätt skönt och lite roligt då det kändes som man var lite "undercover" Men mina trogna följare kände ju SÅ KLART igen mig:D
Vissa trodde tilloch med att jag stod oh ljög när de sa att de kände igen mig och kunde inte placera vart ifrån.
 
JAg jobbade för styling 4 you galet skönt gäng:D
 
Sedan har jag haft beach party på klubben, dj talangen och lite annat kul:D
 
NU till helgen kör vi bar rundan TJEJERNA VS KILLARNA och avslutar på noise med trance:D 
 
 Nä nu ska jag dra och jobba lite mera sen blir de gymmet och bums ner i sängen då klockan ringer 08,00 imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar livet av mig kvinna :)

Du är ganska fantastisk :)

Mvh Markus

Svar: :)
Missbill

2014-05-08 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0