GOGO dans och vad det egentligen är.

i lördags blev det en väldigt lång dag för mig först upp och jobba förmiddag, sen hoppa på tåget mot Uppsala för jobb där till 03:)

jag gillar mentaliteten där på folk. de är verkligen hur roliga och otroligt tacksam publik. de märks att de flesta uppskattar det vi gör och främst tjejer.😀

nu på lördag träffar ni oss igen på allstar :)

Många verkar förknippa GoGo dans med lapdance och stripp. och det är det verkligen inte:)
Vi underhåller och förhöljer stämningen på nattklubbar.
Vi har utstickande outfits och minglar ibland bland gästerna.

många av oss föredrar att dansa i bikinis eller liknande outfits då det blir jävligt varmt, och många plagg skaver och begränsar många rörelser, man vill känna sig lätt och inte begränsad.

Inget naket eller gnuggande på våra gäster.😀

Jag själv gör inga "privata jobb"utan jag riktar mig till barer,nattklubbar,mässor och premiärer.

är ni intresserade utav att boka mig och kanske några fler dansare så är.det bara att maila [email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0