jag måste vara fantastisk! vill ni ha min bok?

Hej hela världen! Ja jag heter Sara och vet ni vad skillnaden på mig de flesta av er är? INGEN! Jag är en helt vanlig tjej, med känslor och drömmar som alla andra.Sedan så jobbar jag lite hårdare, och lever mitt liv efter min egna oblyga regelbok och det passar inte alla.Så istället för att spekulera om mitt liv,komma med egna slutsatser om vad det gäller sig jobb,arbetskamrater ,förhållande, lön, hur mina djur mår, vilket toa papper jag helst köper så är det bara att slå mig en pling. Och har du inte mitt nummer? NÄÄÄ MEN VAD TOKIGT! Antagligen för att vi inte känner varandra.Men ni kan ju alltid nå mig på företags telefonen,men inte alltid jag kan svara för jag har viktigare saker för mig som att tex jobba och möta ännu fler spekulationer kring mig själv!:) ganska spännande,känns ibland som ett spel. Man får chansa ibland och träffa rätt.Jag måste vara fantastisk. Vill ni ha en bok kanske? Jag kan göra en lång sådan så kommer ni ha något vettigt att göra om dagarna.Kan inte lova att den blir lika kul och påhittad som ni hoppats på. Men som sagt något för er att göra;)Yolo:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0