Stora förändringar.

Mycket har hänt på sista tiden, eller egentligen inte men blir mycket att uppdatera er med när man inte bloggar så mycket längre.
 
Till att börja med har jag tagit ur mitt löshår (barbie hår) och satsar nu på att låta mitt egna hår få växa till sig till våren.
Sen om folk tycker det är snyggt eller inte skiter jag faktiskt fullständigt i.
För det är så SKÖNT!
* Det torkar på en halvtimma.
* Man behöver varken mycket schampo, balsam,inpackningar eller produkter som till löshår.
* det kliar inte eller trasslar.
* det är inte jobbigt att tvätta.
* man ruffsar bara till det på morgonen när man går till jobbet.
--- Det går inte att variera så mycket som barbie svall.
 
 
Sen har jag vart sjuk i typ en månad efter mondaybar kryssningen. helt sjukt. Jag har istortsett bara jobbat och sovit. Inte ens hunnit umgås med min sambo!? förstår ni så sjukt?
Det blir ganska stormigt  när man inte pratar med varandra..
och inte nog med att jag jobbat med mitt vanliga jobb på kontoret, utan jag har styrt ihop och fixat decor å massa saker till F.I.F.O eventet vi hade på nivå förra lördagen.
mer info kommer  ett senare inlägg:)
 
Men nu har det lugnat ner sig och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0