Aldrig nöjd? dagens pysselskor.

Köpte massa nya pyssel saker, och beslutade mig för att offra nina förstora skor jag enbart haft vid plåtningar :) 

Dock nästan helt tom på energi idag, eller senaste 2 veckorna känner jag mig lite nere. Men.har ibget att va nere för? Massa bra saker händer hela tiden. Det är lixom.hit jag kämpat mig till men på något sätt är jag helt avstängd och bara gör allt per automatik. Jobbar 6-7 dar i veckan oftast dubbelpass men jag klagar inte är glad att jag har jobb men art ha ett jobb med en bra lön enligt kollektivavtal vore det ultimata för mig..  trött på att stressa runt fram och tillbaka. Ser inget slut på det hela heller.. 

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Jag heter Elsa och jag har nyligen startat en ny blogg här på blogg.se. Jag skulle bli jätteglad om du kikade in på den och kanske slängde en kommentar när du ändå är där? Jättefin blogg btw! Tack och hoppas du får en bra kväll! :)

2015-02-02 @ 17:54:42
URL: http://ohras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0