vill ni bli förda bakom ljuset?

Godmorgon kära världen!! 

Jag kommer antagligen låta lite bitter nu. Men så här äre;-) 

Jag själv tycker det är otroligt intressant hur många bloggare/modeller förskönar sitt liv. Snarare ljuger och bygger upp en bild om sig själva för er läsare.. Det tycker jag är otroligt synd. Men de själva mår väl bättre utav det eller något sådant..

Tyvärr tjänar man inte en spänn som "modell" och nä inte ens HELT NAKEN. Därav varför jag själv knappt fotar längre. Jag har erfarenhet,sponsorer,planering och så vidare allt för att underlätta materialet för båda partners.inte ens det ser folk som värdefullt, för de har ju köpt sig en kamera för 5000 på mediamarkt,sen det många modeller  missat är att sälja bilder till publicering, där kan man ju få en liten slant såklart. Men man kan inte klara sig som "modell" som.många vill få det att framstå som. 

Jag själv älskar att stå framför kameran, men jag har tröttnat så rejält på att folk inte har ambitioner i denna bransch, och målar upp sina små fasader som tyvärr inte håller... Inte för mig iallafall. 

Sen har jag träffat helt fantastiska fotografer, jag har haft sådan otrolig tur! Ni är guld värda <3 
Och jag är otroligt tacksam över den erfarenheten och kunskapen jag skaffat genom åren..   

Jag blir oftast kallad dryg,otrevlig och att jag tror att jag är mer än vad jag är, och många häver ur sig att jag skulle vara bortskämd. ha silversked i munnen osv. 

Det gör mig mer Upprörd än något annat, jag har 2 svensson jobb jag försöker pussla ihop med varandra.Jag jobbar 6-7 dagar i veckan. Jag har eventen att pussla med runt om i Sverige, ibland tar jag gogo jobb, osv..
JAG KÄMPAR! 

Och så ser man dessa bloggare som en annan vet är arbetslösa, eller har någon praktik någonstans som ska få det att framstå som om de är ekonomiskt oberoende.. Och folk berömmer dem för sina rena lögner, att de är så bra människor, att dom har så bra personligheter...
Det får mig att fundera endel...

Alla är vi olika och jag själv är rak på sak.  Har ni några frågor får ni gärna ställa dem. ✌✌ ha en underbar söndag 😘






Kommentarer
Postat av: Todd

Snygga skor och snyggt halsband. Minns att du var lite brydd över halsband i större storlek men detta passade dig också. Vackert!

2015-02-16 @ 11:58:36
Postat av: Viktor

Hej:)
Får jag kika eller skypa dej?

2015-02-19 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0