2015 årets mål!

Vilken härlig vecka vaaa! 

Hade kundmöten i västerås idag på förmiddagen, sen tillbaka till kontoret för att göra klart så nya arbetskamraten kommer igång:) 

Kom precis hem ifrån gymmet,och ska nu laga vego mat. Spännande! Har ju fått avsmak på kött, det tar emot så och jag får ångest efter jag ätit.. Och alla sådanna onödiga kännslor vill jag rensa bort. 
Lite som allt löst folk, fan jag är 100 kilo lättare än massa onödigt drama. 


2015 är mitt år, målet är att tjäna 199 stycken till 500:- lappar extra detta  år:) 
Jobbigare om man tänker att det ska vara 100.000 men om man bara räknar lappar känns de bättre:D nya positiva tankesätt.
Och verkligen inte omöjligt.
 Så se upp där ute, dags att jobba som en man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0