Drömmar.

Den här tavlan fick jag av mamma i julklapp, så sa hon att jag tänkte på dig när jag såg den, och håll i dina drömmar de är så otroligt viktiga!

Och det är dem!! 

Jag har bara det sista året utvecklats något enormt i det man kallar vanligt svensson liv. 
Altså vanligt jobb,någon festlighet då och då. 
Osv osv. Ekorrhjulet. Ett accepterat "normalt" liv altså.


Nu blir jag ju 25, och jag börjar redan få tankar om varför jag inte gjort vissa saker? Å jag har gjort ENORMT MYCKET i mitt liv för att va så ung. Men ändå, så många som hållit mig tillbaka, så många som tryckt ned,förnedrat och manipulerat in saker i ens huvud att de vill mig väl.

Vissa perioder har man vart svagare än andra helt klart. Men jag är så färdig med den typen av människor. Det är.för jag äntligen kommit till insikt med vad jag egentligen har! Och det räcker! 

Så otroligt fina vänner, min familj stöttar mig. En sambo som kan va lite gnällig om vissa saker men ändå finns där.

Jag har kommit till insikt med hur grym jag egentligen är. Jag har hittat en ny del inom mig som är hungrigare på livet än någonsin. 

Så mina kära läsare!

Mitt tips är att säga ifrån, våga bli sårad men det är värt att dumpa dåliga relationer för att få leva sitt liv! Man lever ju som.sagt bara en gång:) å imorgon kan man vara död. Det finns inga begränsningar bara i huvudet! Move bitch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0