take it to another level.

Idag är det dags för mitt första styrelsemöte:).

Det känns riktigt spännande,och jag är så otroligt tacksam för att få chansen till detta, och att någon verkligen tror på mig:)

Jag själv är ju kritisk till allt jag gör. Men det är ju mycket för att man hela tiden fått höra att man inte klarar av något, eller varför just jag skulle få chansen till saker. 

Jag själv har ju alltid trott stenhårt på mig själv, men ändå långt där inne är det en viss del som gör att jag aldrig blir nöjd. 

Kan ju va därför jag är så driven och gärna hoppar på nya projekt och utvecklas:) 


kväll åker vi till Stockholm för möte med en klubb som var intresserad av ett av våra koncept:) grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0