världens bästa och snyggaste plattång!

Har så länge önskat mig en plattång, inte vilken som helst utan en god såklart. 
Haft en liten typ ett år vilket har vart rena maratonloppet när jag haft i extensions. 


Så väl på julafton får jag denna snygging i ROS'E FÄRG!! Av min kära man! 
Älskar Rosé på smycken så han lyckades pricka rätt direkt:D 

Så nu har jag sagt upp mig i från jobben o h sitter bara å plattar håret framför min guld spegel hela dagarna........

Inte riktigt haha såklart inte sagt upp mig! Snarare längtat tills ledigheten vart över så man får rutiner och utveckling!:) 

För några månader sen tog jag ju ut mitt löshår och klippte av mitt egna en bra bit så det ska få växa sig friskt igen, det har blivit ganska långt nu:) 

Kommentarer
Postat av: carro

Åh vad härligt :)

Svar: jaa:D
Missbill

2015-01-06 @ 18:10:26
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Jennifer

Nu hoppas jag inte att du tar något fel Sara, men jag känner inte dig, vet bara vem du är av gemensamma vänner och frisörer m.m.!
Du verkar helgrym tjej!
Men det jag verkligen ville få sagt är att du är sjukt mycket snyggare i ditt egna hår (och att det är axellångt) passar dig skitbra!
(jag är själv väldigt emot allt som har med löshår och förstorningar hit och dit, men har aldrig problem med att andra gör det).
Du klär i det där! (:

Svar: Åh tack! om.inte annat är det väldigt skönt med sitt naturliga hår:)

absolut tar jag det inte fel. smaken är ju som baken och vi väljer ju själva hur vi vill se ut och så:) jag kommer nog sätta i extensions till sommarn igen älskar långt snyggt hår till kepsar,flätor osv. :) men tusen tack för kommentaren ✌✌
Missbill

2015-01-06 @ 20:19:21
URL: http://wiiandtraining.fitnessguru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0