Inte bara jag som är ful! :D

Evelina om Det går bra nu, så jävla glad.!:
Vet du vad? Det känns så jävla bra att veta att du är så mycket fulare än vad jag är..För du är verkligen mycket mycket mycket fulare än mej. Och det är faktiskt sant. Tack för fula du finns. =)

Svar: Så bra Evelina att vi nästan är lika fula du och jag då:). känns bra för mig att du talar om detta för mig att även du tillhör kategorin ful.
Vi kanske skulle träffas eftersom vi är så fula.
Så slipper jag få utskällningar av gråtande barns mammor ensam:)



Kommentarer
Postat av: IS

Du är så stark tjejen!

Jag själv håller på att bli gråtfärdig av att läsa idioters kommentarer till dig så jag hoppas du klappar dig själv på axeln som orkar ta sån skit!

Jag är ruskigt avundssjuk på hur du ser ut och ditt liv men inte fan försöker jag sänka dig för det!!

Du kommer gå lång tjejen! - men det visste du redan! <3

2011-05-07 @ 17:40:52
Postat av: Maria!

Men vafan...helt ärligt vilket liv och intressanta ämnen du pratar om och jag glömde säga det viktigaste DU ÄR ÄCKLIGT FUl OCH FUL OCH ÄCKLIG

2011-05-07 @ 20:39:04
Postat av: Anonym

hahaha alltså vilka knäppa kommentarer du får.

vilka människor det finns alltså.. xD

2011-05-07 @ 21:31:16
Postat av: Jenny

HAHHAHA jag älskar att du lägger upp sådana här inlägg!!! haha och sådana fina kommentarer du svarar med, jag älskar att du också tror att du är något Yees jag har flyttat från fjugesta in till örebro haha och klär dig som att du fortfarande är kvar där! åhh du är så bra du är som kissi fast den tjejen har en karriär och har en betydligt mycket större blogg en du har! fast din blogg kan man faktiskt skratta sig gått med så det är bra sara keep up the good work med att få folk att avreagera sig lite på dig! du har ett såå himla intressant liv!

2011-05-07 @ 23:47:41
Postat av: Anonym

du är nått av det fulaste jag sett

2011-05-08 @ 12:27:43
Postat av: Anonym

die monster die!!!!!

2011-05-08 @ 13:48:06
Postat av: Anonym

BUTTERFACE!!!

2011-05-08 @ 15:29:28
Postat av: eva

Ful dum och inkompetent. Lycka till med bloggandet ditt jävla stolpskott.

2011-05-08 @ 16:24:07
Postat av: Lollo

HAHA allvarligt?! Om du nu skulle va så himla ful som folket påstår å att dom är så himla mycke snyggare än dig, hur kommer de då sig att de är du som har lyckats bli modell och inte dom, de tycker ja att dom kan ta å svara på för de skulle va väldigt intressant å veta. :P



Ne usch på dom. Du ser bra ut, och de verkar ju svida i deras ögon att du lyckas å inte dom.

2011-05-08 @ 18:46:01
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0