Det går bra nu, så jävla glad.!

Jag är så lycklig just nu, allt går så himla bra.
Livet är så fantastiskt om man fokuserar på det man vill göra, då faller alla andra bitar på plats av sig självt.

Men jag har bestämt mig för att ge Sverige 1 år till, så nästa tänker jag satsa på att köra utomlands.
inte full time utan någon vecka här och där.
Som sagt jag gör det som känns rätt för mig, och inte vad andra vill att jag skall göra.
Så länge jag tycker det är kul det jag gör, så tänker jag fortsätta  med detta.

just nu tycker jag det är så skönt att kunna välja vad och vilka jobb jag vill göra.
Ingen som lägger sig i eller ifrågasätter varför man tackar ja/nej.
ja livet e så jävla stek just nu.
Underbart!


Här kan ni följa allt som händer <3



Kommentarer
Postat av: Lizzie

Härligt att det går så bra! Håller tummar & tår för dig :D<3

2011-05-07 @ 12:44:44
URL: http://thewildrose.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vilket patetiskt liv du lever och du är för dum för att inse det din fula jävla helvete

2011-05-07 @ 14:44:47
Postat av: Evelina

Vet du vad? Det känns så jävla bra att veta att du är så mycket fulare än vad jag är..För du är verkligen mycket mycket mycket fulare än mej. Och det är faktiskt sant. Tack för fula du finns. =)

2011-05-07 @ 15:34:46
Postat av: Anonym

naaaaw ska ditt liv vara lyckat tycker du??? hahahahahahahahahahahahahahahah stumpan då....;)

2011-05-07 @ 16:23:03
Postat av: Anonym

seriously? haha, vilken nivå ligger ni på? är sara nöjd med sitt liv så låt henne. hur moget är det att skicka patetiska kommentarer om hennes utseende? det bevisar ju bara vilka fula människor ni är som ens kan med att skriva nått så sjukt jävla fjolligt. en sak till, den dagen ni lyckas med något så förstår ni! haha, nollor

2011-05-07 @ 17:37:54
Postat av: Anonym

15 kilo bajs på ditt fula skabbiga råttansikte!!!

2011-05-07 @ 18:24:25
Postat av: FREDRIKA PERSSON

usch fy fan du ser ut som ett jävla choklabet!

2011-05-07 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0