Lapdance, och sexig!



sofi
om Obehagliga människor.:
Hejhej

Jag har riktigt dåligt självförtroende och känner mig inte "sexig" nog i min kropp...
Skulle gärna vilja få bättre självförtroende o känna mig lite sexigare o speciellt framför min kille, kanske göra en lapdance eller nått sånt ? :P

Någon som har några bra förslag kanske som kan hjälpa miig ? :)




Svar ifån mig: köp snygga underkläder, och försök att inte tänka så mycket på att vara sexig, försök bara ställa in dig på att göra honom crazy på ett naturligt sett.
Ni kanske kan dela på en flaska vil, bra musik och sen bara låta det hela hända?

Att ha ett par klackar på sig får iallafall mig att känna mig galet het;)


Dela med er av era bästa sexy tips till sofi, eller vad du tycker är sexigt:D






Kommentarer
Postat av: Anonymious

Testa att ge mig en lapdance först så kan jag avgöra om din kille kommer tycka om det eller om du skall välja något anmnat till han :)

2011-11-21 @ 22:56:49
Postat av: En riktig Karl svarar

Du är säkert van att få "torskaktiga " svar. Men jag skall ge dig den mest värdefulla rådet en "gammal räv" kan ge.

Sexigheten sitter inte i kläderna eller underkläderna. Den har du i ditt undermedvetna. Genom att acceptera dina små fel och brister så får du din omgivning att acceptera dig som du är, även din pojkvän.

Tänk så här: Om du själv inte tycker om det du ser i spegeln, varför skulle någon annan göra det?

Med din inställning påverkar du din omgivning att se samma sak som du gör.

Allt handlar om dig själv, du är en vacker tjej som kanske har satt din egen ribba lite högt. Var snäll mot dig själv så kommer omvärlden också att bli snällare i sin bedömning. Du blir nöjd och säkerligen alla andra också men det är egentligen sekundärt.

2011-11-21 @ 23:11:09
Postat av: Anonym

1.Sexiga underkläder behöver det inte vara utan det kan vara söta oxå.

2. Försöka vara naturlig o inte fakea känslorna utan låt det bara hända.

3. Efter ett tag kommer han/du nog inte bry sig så mycket utan mera gilla det om det sker naturligt :)

2011-11-21 @ 23:16:46
Postat av: föfan!

Bli naken modell föfan, vill se din PUNANI!

2011-11-21 @ 23:19:51
Postat av: Anonym

En riktig Karl han har väldigt mycket rätt i det han säger.

Va dig själv o låt allt bara ske naturligt.

Samt om man vill öka sitt självförtroende börja med att säga minst en sak som du är bra på eller tycker du ser bra ut mm. Samtidigt som du ser dig själv i spegeln.

Samt om du vill göra något sexigt för din kille tänk så här .. Vad skulle han tycka va sexigt, vad skulle han gilla, vad tycker han om med mig/ min kropp o gör det/ visa det i en naturlig form. Samt om du va kille hur skulle du vilja ha en lapdance . :)

2011-11-21 @ 23:25:59
Postat av: WTDE

Håller med "En riktigt Karl"



Jag är kille, så vet inte om jag är rätt person för sådana råd.. Men jag skulle nog säga att hur du klär dig osv är viktigt också.

Ifall du har på dig något du tycker är sexigt, har håret på ett sexigt vis etc. Så kommer du att känna bättre självförtroende när du gör din lapdance.

2011-11-22 @ 01:37:01
Postat av: Anonym

Du är grymmt snygg och din kille tycker nog att du är het i alla lägen ;) Det räcker nog med att du ger han en kåt blick så ligger han på backen framför dig ;)

2011-11-22 @ 02:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0