Obehagliga människor.






Jag vill bli modell, jag vill ha en stor blogg, jag vill åka runt på events.

Ja många vill men klarar ni av det då?
Att ständigt få de där blickarna på er som skulle kunna döda, att ständigt bli dömd för sitt utseende?, att alltid få höra skit pga:

avundsjuka,osäkra,galna,trångsynta,fördomsfulla nollor som typ ska klaga på en hela tiden bara för att man är modell, och har silikon haha^^
på ett sätt är det lite roligt men jag tycker fan synd om de som känner hat mot framgångsrika och lyckade människor, man vet ju inte vad de är kapabla till eftersom de sitter och bygger upp så mycket sjuka tankar och hat i huvudet av en bara genom att kolla på sin dataskärm.


Tänk om dessa människor verkligen skulle träffa mig i verkligheten, då utgår de ifrån att man är dum i huvudet och otrevlig.

Men sanningen är ju det att jag är ju väldigt underbar som person, och försöker alltid visa mina vänner och bekanta kärlek och respekt.

Även dem jag inte känner men jag är avvaktande i början, pga av att folk är just som dem ovan jag skrev om..
Men jag är aldrig otrevlig eller något sådant utan håller mig på min vakt tills jag läst av personen  vilket brukar gå väldigt fort..

Jag tycker iallafall att det är sjukt läskigt hur folks avundsjuka kan driva dem till vansinne och verkligen bygga upp hat på den nivån lixom.
Fan sök hjälp.

och det säger jag inte bara för min skull utan din.





Kommentarer
Postat av: hejj tuttlisa.. xd

du e cool,

men iaf, du e sexig

och kan du lägga upp bilder på dina tuttar så att man ser dem ? ;)



///TUTTKILLEN

2011-11-20 @ 17:31:44
Postat av: sofi

Hejhej



Jag har riktigt dåligt självförtroende och känner mig inte "sexig" nog i min kropp...

Skulle gärna vilja få bättre självförtroende o känna mig lite sexigare o speciellt framför min kille, kanske göra en lapdance eller nått sånt ? :P



Någon som har några bra förslag kanske som kan hjälpa miig ? :)

2011-11-21 @ 22:34:49
Postat av: Dea

Du, vem har sagt något om avundsjuka? Att ha silikon är nog inte så jätte många cheyer med riktiga bröst intresserade av utan bara ogillar att någon ska vara så som du och vara överdrivet stolt över något som inte är riktigt? Du säger att du gillar ditt utseénde osv, coola ner. Inte för att just jag bryr mig om någon tjej på internet men ja, detta är hur andra kan tycka. :)

2011-12-01 @ 18:00:46
Postat av: bella davis

hej fin blogg:) Kolla in min MODELL blogg i New York City och länka den gärna :) puss

2011-12-08 @ 03:44:19
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0