om ni fick bestämma

Om mina läsare fick bestämma så är jag:
Så är jag
En dålig flickvän
En slampa, en hora, en slyna
bortskämd, elak, självisk
Titta er själva i spegeln och döm inte någon du inte känner!
Jag är en dålig flickvän för att jag modellar och gör precis det jag vill med mitt liv.
Jag är en slampa, en hora och en slyna, för att jag inte vill visa mig i cam för er.
Jag är bortskämd, elak och självisk för att jag, lever mitt liv som jag vill, och går dit jag vill, vilket gör att jag kan köpa vad jag vill
Jag är bara för bra<3

Kommentarer
Postat av: Mikae

Lika vacker som vanligt =)

2010-12-16 @ 19:51:00
Postat av: (:

jag tycker inte du är speciellt elak :) du kan ha elaka kommentarer men vem fan har inte det? :D

2010-12-16 @ 19:53:09
Postat av: Johanna

vad har dom läsarna läst för blogg i så fall? ;o. Tycker inte alls att man får den bilden av dig när man läser din blogg, jag ser upp till dig så jävla hårt bara för att du inte är som alla andra modeller/människor. Du gör det du älskar och vill o fortfarande lyckas ha fötterna på jorden, så jävla starkt gjort! You GO girl!

2010-12-16 @ 19:57:10
URL: http://thaothersideofme.blogg.se/
Postat av: DanneVOO!

Keep on doin wut yá doin =) Thumbs up

2010-12-16 @ 20:30:21
URL: http://www.myspace.com/fatfhurr
Postat av: Anton fredriksson

Folk tycker bara du är för självsäker. Du snackar om dig själv som du vore bäst i hela världen.

T.ex: Killarna vill ha mig, tjejerna vill vara mig. Kan hålla med om att du är vacker men bara för du är det behöver du inte vara så EXTREMT egoistisk och självsäker. Visst är det bra att vara självsäker med du spelar över.

Men en bloggare ska vara självsäker och kaxig och hon ska lyckas få många läsare, om du bara skriver om hästar och hur mjuk din säng är kommer du inte få lika många läsare.

Du har många läsare pga din krppp. Du lägger ut bilder på dig själv och människorna kollar bilden & blir nyfikna så dom fortsätter läsa dina inlägg ( eller bara kolla bilder....

2010-12-16 @ 22:23:16
Postat av: rebban

Känner igen mig där .

Ligger bara avundsjuka bakom allt bättre ta det som en komplimang istället .

Himla fin blogg . mvh rebban

2010-12-17 @ 10:56:21
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Miia

bra skrivet, gorgeous!

2010-12-21 @ 12:21:42
URL: http://coocaaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0