Svar på läsarfråga om smink.

michaela :
"åh du kan väl hjälpa mej lite ;P
alltid när jag sminkar mej med ögonskuggor så "försvinner" den efter en stund. den typ "rullar" ihop sig till ett streck och lägger sig nästan ovanför ögonlocket. spelar ingen roll om det är dyrt eller billigt smink. är det så det gör så oavsett vad eller ska man lägga något annat under/över ögonskuggan ? =) du kan väl svara i ett mejl kanske ? ge jätte gärna massa massa andra sminktips :D hur du får dina ögonfransar så fina med maskaran tex. pusss darling <3"




Svar: Det du behöver är en eye primer som är en bas för att ögonskuggorna skall fästa.
En primer går att köpa på makeup store runt 200 kronor om jag inte minns fel.

Och hur jag får mina ögonfransar så fina är enkelt, jag använder många olika mascaror och lägger i olika lager och omgångar:)
Ibland kan det hjälpa att värma mascaran i varmt vatten om man få den lite mer lös. :)

Hoppas du fick svar på det du ville:) pussss<3 fråga gärna mer:)



Kommentarer
Postat av: sarah

oj vilken fin blogg! :D

2010-12-27 @ 19:25:19
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Namn

vilket rövnylle du har då, fulare än ett svin är du, en riktig liten ful fitta gå å häng dig gumman det är faan ingen som kommer att sakna dig endå, tönt varning på dig plutten:)

2010-12-27 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0