Nya läppar? Tatto eller hår?



Sitter med världens besluts ånget över om jag skall fixa läpparna den här månaden, med i såfall borde jag göra det nu innan Elmia så de lägger sig.
MEn jag har ju lovat mig själv att göra läpparna samtidigt som bröstoperationen eftersom jag endå bara kommer ligga hemma i en vecka
Men är så sugen!!




Eller som jag ska slänga på en ny tatto innan värmen kommer, Före eller efter elmia!?



Eller om jag skall köpa ännu mer hår och slänga i huvudet..
funderar på 60 cm igen.
MEn så svårt finns ju så mycket man vill göra:)

MEn jag har ju lovat mig själv att göra läpparna samtidigt som bröstoperationen eftersom jag endå bara kommer ligga hemma i en vecka..



Kommentarer
Postat av: lalalala

lägger du upp mer bilder på brösten sen när de e klart då eller ? :)

2011-04-14 @ 22:02:18
Postat av: David

Vacker! :)

2011-04-20 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0