Den Näst bästa duschen någonsin!!!;)

Vet ni vad som just hände!?
Jag hade nästan min bästa dusch någonsin;)
Detta var precis vad jag behövde efter alla omständigheter.
Och nu är jag helt kär i mig själv!<3<3<3

Fy fan va snygga pattar jag har skaffat mig!
De är ju helt underbara;)
Förstå vad collin kommer gilla de här;)

Btw så innan jah opererade mig tyckte collin inte alls att jag skulle göra det eftersom jag var så perfekt som jag var osv..

Men idag fick jag bekräftelse på att dessa väger upp mer;)
stora spenar får vilken kille som helst att vara för bröstoperationer!!!

Nä fan va nöjd jag är:D tihihih!!!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Det är ett par bröst, vem fan bryr sig?

2st fettklumpar?



Och du är inte så naturligt skön hjärtat! :)

2011-08-20 @ 21:18:10
Postat av: Johanna

Fördomar eller? Alla killar tycker inte om stora bröst, alla tjejer tycker inte om stora bröst. Men oj jag glömde i din värld ska väl alla se ut på ett speciellt sätt.

2011-08-24 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0