Partner byte?

Hittade en intressant tråd på ett forum om partner byte..

Då mannen i förhållandet tjatat och tjatat på sin brud om att han skulle vilja ha ett partnerbyte.
Och tillslut gick hon med på det.

Denna kille beskriver även sig själv som snygg och muskulös och har aldrig haft svårt med tjejer.
Han kallar sig själv även medelstor och mån om sitt utseende..

När de väl kom på plats och och täffade paret kände han sig ganska överlägsen då killen va ganska kort och mullig.
Men när de körde igång märkte han att hans brud verkligen skrek och njöt som faan.
och han blev helt chockad över den andre mannens storlek.

Nu har den här killen fått för sig att han inte kan ha sex normalt med sin kvinna.
Och han vill göra slut för han mår så dåligt över denna händelse..

Jag tycker fan de var rätt åt honom!
Kan man inte nöja sig med det man har ska man inte ha det!

Vad tycker ni?

Skulle ni kunna tänka er parter byte?




Kommentarer
Postat av: R

Varför skall man då ha ett fast förhållande om man vill ha med en ytterligare? Förstår inte hur man kan gilla sånt, vissa kanske tycker tanken/fantasin är/verkar spännande, men vissa saker kanske man ej bör pröva detta fick ju han bevisat för sig, haha. Han får skylla sig själv om han är så korkad och inte tänkte på konsekvenserna.

2011-08-25 @ 16:32:58
Postat av: Hajmat oh ah ah

Skulle aldrig kunna tänka mig det. Nu har jag i och för sig inget förhållande men det finns inte på min världskarta.

2011-08-25 @ 17:33:30
Postat av: Tobbe

Jag är singel, men jag skulle aldrig kunna tänka mig något sådant..



och helt klart är det rätt åt honom eftersom han själv ville.

2011-08-25 @ 17:41:15
URL: http://www.varberg.priv.se
Postat av: Jessica

Usch, rätt åt honom faktiskt. Kan han inte nöja sig med den han har? Kan bara tänka mig hur hon måste känna sig.. måste ju känt att hon inte dög. fy vad hemskt!

2011-08-25 @ 17:55:33
URL: http://yessicaastar.blogg.se/
Postat av: Tricia

Jag håller med dig - trånar man efter andra så förtjänar man konsekvenserna.. Jag hade aldrig accepterat att min kille hade gjort så o:

2011-08-25 @ 18:12:04
URL: http://justawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0