Raggande killar på krogen....BIG NO!

Är det någon mer som hatar när killar ska ragga på en på krogen!?
Jag tar det då verkligen inte som en komplimang när en full kille ska stå och dregla och slänga ur sig någon sliskig kommentar.
Jag tar det mer som en förolämpning än att "åh han raggar på mig"
Jag kanske är konstig vad vet ag men någon mer där ute måste väll förstå liite hur jag menar?:)

Och så fort man säger jag är upptagen, eller  jag är inte intresserad skall man alltid få någon dum kommentar som de tror man tar åt sig utav.

Killar som tar på en tjej typ på röven eller ska helt plötsligt börja kramas när man dansar med sina tjejpolare ute på krogen går åxå fett bort ursh!

Och bara för att man har en kort klänning på sig eller urringning betyder inte det att du ska stå och dregla mellan pattarna på oss tjejer.

Finns så många killar där ute som behöver skärpa till sig, och bli Män i stället för det är vad vi tjejer vill ha.

Och det handlar inte om man är snygg eller ful utan för mig är de lika för alla.
Ge fan i att ragga på fyllan tack otroligt störande.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Wärn

du har rätt, det är fett störande

2011-08-18 @ 16:29:08
URL: http://www.nattstad.se/fuuckmebiitch
Postat av: Stina

Gravid? Grattis! :)

2011-08-18 @ 18:28:43
Postat av: Kille

Hur ska man som kille ta kontakt då?

2011-08-18 @ 21:49:37
Postat av: Henke

Förstår vad du menar Sara, men det finns ju även dom som klarar av att prata med en tjej utan att glo ner i urrigningen eller dregla över deras axel och som inte är ute efter att ragga.



Men många gånger får dom ingen chans att vara sociala, för redan innan dom sagt hej har dom blivit satt i samma fack som alla dryga sliskiga karlar/pojkar som varit på tjejerna tidigare på kvällen.



vilket är tråkigt för man vet aldrig när man träffar en vän för livet. :)



en liten 'sidenote' ber om ursäkt för det

2011-08-18 @ 23:00:28
Postat av: Henke

Ett litet svar till "Kille" ;

Om man som kille/karl tar kontakt med en tjej genom att grabba tag om rumpan eller dregla över deras axel så är det något fel. No Offense



Man brukar faktist säga 'hej' och rabbla på om politik och annat skit istället.

Och en sak till, att kunna konversera och bara vara med en tjej funkar bättre än att kladda på dom en hel kväll om man nu är ute för att ragga.



Det visar självinsikt/självkänsla/självförtroende och att man är säker med deras sällskap och att man faktist klarar av att vara med en tjej utan att tänka på sex.. vilket är mer tilltalande.

2011-08-18 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0