halloooo massage? sakkiii sakkiiii 5 dollaaahhh!

halloooo massage? sakkiii sakkiiii 5 dollaaahhh!

Dessa fraser brukar oftast komma upp i mitt huvud, spec på fredagar och lördagar av någon konstig anledning!;)
taggad som faan till 1000% ikväll då jag hoppas att vi ses på liquid ;)


Nu när så många tjatqar om hur mycket  de vill träffa mig, så äre bara att röra sitt ass hitåt en sväng :)
Och jag lovar jag varken bits eller rivs, jag är en väl uppfostrad kisse jag;)

No ska jag dra och sola, solarie hora som jag är men det är ju det enda jag får:( BÖÖHÖÖÖ;)
Nä som tur är behöver man inte ge sig på första bästa, bara för att man kan lite klass vill man ju hålla.
Bara det bästa är bra nog för mig you know;)

AJa vill ni ha en videoblogg sen eller inte?
Funderar på att göra en då jag är på så FRUKTANSVÄRT bra humör idag, undrar om det är för att jag vet att Min älskling Fia kommer hit..
Tror de e så hihi<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0