Tänka själv... IDIOT!

Ibland undrar jag vad som ska behöva hända för att vissa människor ska börja använda sitt lilla jävla huvud till det dem fick den till att göra.
Inte fan äre för att låta den vila 24/7

Vet egentligen inte ens varför jag slösar min dyrbara energi åt att ens skriva detta inlägg om trögskallar.
Men när det står så pass nära mig som nu så måste jag!

Det ska vara så jävla mycket moral och regler åt ena hållet, men inte åt det andra?
Hur tänker man då?
Dubbelmoral är ju ett ypperligt bra ord!



ÄH de kokar i mig, och man ska fan aldrig börja lita på någon för så fort man verkligen gör det så blir man huggen i ryggen likt förbannat.

Hoppas karma kommer och äter upp dig!
Ärg,ledsen och besviken är det mildaste jag kan klämma ur mig just nu.




iq kan räkna upp till 100......


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Karma & ödet kommer straffa den som gör ngt dumt ska du veta, det är bara vänta & se^^ visst det är jobbigt att vänta, men i slutändan är det värt det! :)

2011-12-27 @ 15:45:04
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Linda

Fin, fin, fin!!

2011-12-28 @ 02:39:14
URL: http://loveposh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0