Vardags sara- ny sida av mig

Som ni säkert förstår (de flesta av er) så har även jag en vardag.
Då man verkligen inte orkar,har lust, eller vill göra sig i ordning då brukar jag se ut såhär.
Och jag förstår att det svider ännu mer i vissa folks ögon, eftersom några av er har fått för er att jag är såå slampig,översminkad och lättklädd.

Men om ni inte har fattat det så är jag åxå en människa precis som er.
antagligen lika slampig med.

Skillnaden är att jag vågar inse mina brister och fel, och letar dem inte på andra människor.



Nu över till lite annat privat;)

Igår så köpte vi en ny tröja till alfons, då han frös så mycket när vi var ute igår stackarn.
denna är mycket tjockare än de andra han har.


och ni som inte har fattat de så är alfons en RENRASIG chihuahua, skillnaden på han och andra chihuahuas är att han inte är sönder avlad, till att bli mindre än vad han redan är.
Han har även otroligt fin stamtavla, och unik pga av hans mönster och färgkombination.
Så nej han är ingen blandras av jackrussel och chihuahua, eller liknande.

Vi köpte även en sele till honom, så hans hals slipper bli belastad och han blev genast mycket lugnare när man var ute och gick.


visar stolt upp sin sele^^


Sedan köpte vi två nya "Tassels" till gardinerna i vardagsrummet:D



Och självklart skall dessa kuddar under kläs om, så fort jag hittat de perfekta tyget:D

och så tog jag de gamla toffsarna och pimpade alfons koja:D

det är så roligt med alfons för han älskar att posera, och göra trix sötnowsen:D

nu till lite crazy pics:D








Kommentarer
Postat av: Sussi



Men guuuud så söt han är!!!

2011-12-07 @ 23:18:26
URL: http://tussilulls.blogg.se/
Postat av: Bea

Ser man inte att han är renrasig så kan man inte mycket om chihuahuor! haha

2011-12-09 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0