Lördag, förfest och strömpis.

Gårdagen var väldigt galen:D
Alla var vi sjukt taggade, och drog på förfest hos emelie, sedan vidare till strömpis.
Klippte mig, fixa luggen och klippte upp lite blev kanon bra;)

Sen när vi skulle mot krogen beställde vi 3 taxibussar, men bara 1 dök upp, stod fan ute i över en halvtimma och väntade på en ny taxi, som kom på en gång!

När vi väl var framme så träffade jag massa trevligt folk som vanligt, men nu började det pinsamma hälsa på en jätte rar tjej som jag kände igen så jävla mycket, men det koppla inte!
Hon kände igen mig tydligt och klart.
Och så var det Jane!? hur kunde jag missa det!
Tur att det koppla tillslut!

Satt i vip igår som tur var, för när vi drog och dansa så kom det en skit äcklig kille som bara körde upp handen rakt i röven på mig Va e de för jävla stil? blir fett lack på sånt.
Så jag tappa humöret och satt för det mesta i vip hyllan och drack.

Orkar inte med massa äckligt folk asså.
Då menar jag sånna som tar på en och äcklar sig!

Var väldigt mycket folk igår som man inte räknat med att se här, men alltid kul med lite anständigt folk:)

Men det jobbigaste är när folk säger va dryg du är hälsar inte. Okej men tänk så här har du ögon i nacken? ne och jag kan Omöjligt känna igen alla jag träffat det går verkligen inte.
Så istället för att kalla mig dryg, berätta vart vi sågs så kanske jag kommer ihåg just dig!


Nä nu är jag så bakis, och det bara snurrar i skallen på mig av att sitta här så ska försöka gå upp och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0