Missbill´s märkliga lista.

Här kommer lite saker ni inte vet om mig.;)

Jag äter ostbågar med gaffel, för jag tycker man luktar så illa om fingrarna annars.

När jag e hemma har jag oftast bara bh och trosor på mig!?

Jag är beroende av läppglans.

Jag älskar att äta knäckebröd.

jag sover aldrig med fötterna utanför täcket.

Jag överlever inte utan min sodastream.

Jag hatar makaroner och sånt.

Min favorit mat är potatismos hemma gjorda köttbullar sås och lingon!

Jag brukar handla på barnavdelningen eftersom jag e så liten^^

Gillar inte fjäskiga killar.

Avgudar ÖL

Har svårt att hålla vikten uppe.

Gillar att skratta speciellt åt folk som slår sig.

jag hatar örebro.

gillar att driva med folk;)

förra året köpte jag hårförlängningar för nästan 12 000;)(11,787:-)

Ogillar folk som biter på naglarna:S

Tränar nästan aldrig.

Blir sjukt deppig på vintern.

Skiter i vad andra tycker om mig.




Det va lite jag kom på nu;)


Kommentarer
Postat av: thule

hur lång e du då??=) med tanke på att du handlar på barn avdelningen :) grymt awesome du avgudar öl! :D(Y)

2011-02-21 @ 19:06:10
URL: http://www.nattstad.se/dathule
Postat av: pernilla <3

Cha, jag har inte läst din blogg speciellt länge, men ändå älskar jag den !

jag tänkte bara om du kanske kunde videoblogg eller något? ;D

2011-02-21 @ 19:43:15
URL: http://duvetppernilla.blogg.se/
Postat av: David Bohlin

Jädrar vilken snygging ;-)

Dej skulle man inte tacka nej till en dejt!

2011-02-21 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0