Pinsamt 21 år och klarar inte ens av detta!

Tanken slår mig om jag skulle laga mat, så visst jag försöker som vanligt.
Det enda jag skulle göra nu var att värma matlådan med ris,currysås och kykling i.
Det gick galant.
sedan tänkte jag steka wok grönsaker till och der blev som vanligt kaos!
brandvarnaren satte fart, det ryker överallt och alfons får panik och börjar yla och skaka under bordet.

Hur kunde jag bli sån här egentligen?
jag menar varje gång jag ska laga mat så blir det galet!
jag menar stackars mina blivande barn i framtiden som har en mamma som inte kan laga mat.
och inte vill an ge de pizza och skitmat varje dag så de blir tjocka och mobbade:(
Kanske inte mobbade då men nii fattar...

men å andra sidan kommer jag nog vara så rik att jag inte ens behöver tänka på att laga någon mer mat vid 30..
så jag kanske slipper oroa mig endå..;)



Men korv kan jag ju åtminstone hälla ketchup på;)

Kommentarer
Postat av: katja

hur ska du bli rik innan 30 med skabbiga bilutställningar för nån tusenlapp? haha, snacka om noll mål och noll verkliga visioner? bara en fråga, gillar din blogg annars men risken är ju att du blir som dem du hatar. att du blir en NOLLA 00 som dem.

2011-07-20 @ 22:00:27
Postat av: emmy

katja jag hatar såna som du,sköt dej själv o döm inte andra!låt folk göra vad dem vill .so fuck you miss perfect!!!

2011-07-23 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0