Plåtning och ännu mer plåtning..

Sitter just nu och kikar igenom bilderna ifrån veckans plåtning, och imorgon blir det plåtning igen!
Får fin besök av herr göran m. som tagit mååånga bilder på alla mina små sockertoppar.

För övrigt sitter jag just nu och är hungrig, men orkar inte göra någon mat för jag vet inte va jag ska äta...
suck dagens i-lands problem..

har haft en grymt skoj helg med tjejorna som vanligt igår vare ju askersund summerparty med ös och mycket klös;) mjaaaau;)


är lite måttligt irriterad på min bankdosa med men får skaffa en ny imorgon så jag åtminstonde kan få betala mina räkningar^^ vore ju bra om man fick de gjort.




Kommentarer
Postat av: Jerry

Hej Sara! Har en fråga till dig.



Hur vill du bli uppraggad, låt oss säga på krogen? Och har du ett problem med att okända kommer fram och pratar med dig?



Jag får en känsla av att du hatar när mindre snygga killar stöter på dig. Förövrigt awesome blogg och din bobbs kommer bli perfect!

2011-08-01 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0