Svar på tal.

Jag undrar bara varför du berättar för ALLA om din operation om du ändå inte kan ta kritik. Behåll de för dig själv annars känns de bara som att du säger de för att få bekräftelse. Varför blir du vän med massa på fb när du inte känner alla?
Status?

Svar: efter som detta är min blogg skriver jag om MINA tankar och MITT liv och vad som händer hos MIG.
Jag har då inte bett om andras åsikter, och jag undrar vad du syftar på för bekräftelse? då jag undrar vad man får ut av att skriva att man skall göra det?
JAg behöver ingen bekräftelse mer än ifrån min familj och pojkvän.
Och eftersom detta är min blogg så skriver jag om saker som jag vill, och detta är något som jag längtat efter därför skriver jag om detta.
Lika mycket som jag skriver om min alfons..

och passar inte mina svar eller vad jag skriver om så behöver man inte gå in här och kolla helt enkelt.



Iallafall min fb så är det många som lägger till mig då jag har fått gjort en nyefter som den( andra e full), som folk kan lägga till mig på det kan va allt möjligt folk som följer mitt liv, som jag träffar på events mm.
Så jag tycker bara på bekräfta knappen sedan är det klart..

OCh jag undrar va du syftar på när du skriver status?
Vad e de för status med mycket folk på fb undrar jag?
JAg tycker mest det är kul när folk skriver till en och sådant:)






love u mufflooon<3

Kommentarer
Postat av: Liisa

gullig vove kolla in har en veckans blogg på minlilla blogg

2011-08-15 @ 19:56:57
URL: http://endastlisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0