Mitt liv är rätt så UNDERBART!

Vaknade imorse trött som ett as verkligen, jag är helt slut i kroppen.
Tog bara 2 öl i går på strömpis men endå helt slut.
på morgonen i sängen säger collin :vad vill du ha ifrån subway?, subwaymelt svarar jag och poff så försvinner han och kommer  10 minuter senare med både macka och ben and jerry´s glass!

kan det bli bättre?
Nää.

<3

Men fick senare en chock när jag gick utanför dörren det var folk överallt tamefan.
då har jag tydligen glömt bort att det är marknad här idag.. suck.


Senare kom madde hit så gick vi en sväng och leta efter godis och köpte jordgubbar och gick hem hit igen och åt glass och jordgubbar Mums!!

lite bilder på mina små <3


noelle hjärtat<3

noelle och nova


nova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0