Otäckt.:(

Igår va jag hemma hos madde och busade nästan hela dan faktiskt ^^
Vi laga mat och jag lyckades hälla i lite fööör mycket krydda till de som skulle äta, de satt och svettades hihi:D
sedan var det prutt och snopp snack hela kvällen.
Finns nog inga som är så lätt roade som jag och madde!

Men på kvällen/ natten när collin kom fick jag otroligt ont i magen, sprang hukad fram till toan där jag hade så ont att jag ville spy men inget hände.
la mig som en liten köttbulle på golvet, och känner hur mina ben och armar bortdomnat sedan glittrar det bra framför ögonen på mig.
Jag kände hur jag sakta men säkert skulle svimma.
Som tur var slapp jag svimma men kommer ut krypandes ur badrummet likblek och mår skit illa..
Det va ganska obehagligt får jag lov att erkänna.

men jag vet nog vad det beror på, min kost nu i flytten har jag inte ens ätit vissa dagar typ äter på natten något snabbt och litet..
Klart kroppen lägger av.:(

Tack snälla madde att du är så rar. hon satt vid mig och gav mig vatten mitt i natten<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahahahaha rätt åt dej din fula mongolid!

2011-06-03 @ 19:44:35
Postat av: tobbs

ingen dålig kropp du.

2011-06-03 @ 23:20:40
Postat av: Mikael

du är så söt och fin

Svar: tack:)
Missbill

2013-10-16 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0