Så mycket som skall göras.. /nagel fix.

Åh stress stress stress, hinner inte ens åka och fixa naglarna innan torsdag, så det fick bli en lite provisorisk lösning på dem.
Turkost som matchar mina slingor i håret sen svart;)



Imorgon tar min kära lillasyster examen och hejdå till högstadiet.
Så skall dit tidigt på morgonen fixa henne och fira henne lite, sedan bär det av mot stockholm på möte;)
sedan hem och sova.
På onsdag upp tidigt och tvätta sedan packa allt inför torsdagen och även lämna in mina skor på omklackning och hinna sola.

Och givetvis måste jag hinna med alla andra vardagliga saker.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 02:21:47
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0