Kanon lördag!:D

Som ni kanske vet så fyllde jag ju i helgen och min vän madde fyller ju imorgon så vi slog ihop våra kloka huvuden och styrde folket hem till mig, då vi sedare drog till krogen och körde gärnet.

Riktigt härligt, men sen förstår jag faktiskt inte hur Strömis i örebro kan ifråga sätta sina gäster som har guldkort, Dålig stil bara för att folk framför inte kan bete sig, det har inte med oss att göra.. INTE OK!

Men iallafall hade skit kul tills massa idiot killar ska komma fram och fråga massa onödiga och fåniga saker.
Hallå jag fyller 1 gång om året, kan jag bara få vara ifred med mina vänner då TACK!
Orkar inte med en massa dåliga raggnings repliker osv.

iallfall var kvälleni det hela underbar, nu ska jag äta pizza sen skriver jag väl mer när jag orkar.

<3







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis i efetrskott då :) <3

2011-03-21 @ 15:05:32
URL: http://www.meeandyou.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie

Du passar så sjukt bra i svart hår:) Ibland blir jag osäker på om jag ska ha mitt svarta hår kvar..för det kan väl inte vara snyggt med svart hår..eller? Men så ser jag dina bilder och då får jag det bekräftat, det är sjukt snyggt med mörkt hår!:)

2011-03-23 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0